گلهای خانگی

گلهای خانگی گل هایی هستند که قابلیت رشد در مکان های سرپوشیده، مانند داخل منازل، ادارات و غیره را داشته باشد و معمولا برای اهداف تزئینی و اثران مثبت روانی پرورش داده می شوند. این گلها اغلب بومی مناطق استوایی و نیمه استوایی هستند. عوامل اصلی که در هنگام مراقبت از گیاهان آپارتمانی باید در نظر گرفته شوند، عبارتند از: آبیاری ، نور ، مخلوط خاک ، دما ، رطوبت ، کود و مبارزه با آفات.

شرایط نگهداری گلهای خانگی

گلهای خانگی عمدتاً گیاهانی هستند متعلق به مناطق استوایی که با توجه به شرایط اکولوژیکی آن مناطق سازگار شده اند و تکامل یافته اند؛ از این رو استفاده از آنها در اماکن مسکونی و اداری به عنوان “گلهای خانگی” مستلزم فراهم نمودن شرایطی است که تا اندازه ای با شرایط اکولوژیکی خاستگاه آنها همخوانی داشته باشد.

بسیاری از این گلهای خانگی به دمای پایین حساسیت شدید دارند، تعدادی به رطوبت کم، تعدادی به نور شدید خورشید (چرا که در جنگل های استوایی درختان بلند چتری را در بر فراز آنها ایجاد کرده اند و از تابش مستقیم آفتاب در امان اند) و تعدادی به تمامی شرایط فوق حساسیت نشان می دهند.

گلهای خانگی، احتياج به مراقبت بيشتري دارد و در شرايط اطاق و ساختمان به خوبي دوام نمي آورد. مادام که گل دارد، بسيار زيباست، و پس از اتمام گل و دوره استراحت، به آب کمتر و حرارت 12- 15 درجه احتياج دارد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر ،کامل تر ‌و رایگان ‌و همینطور استفاده از خدمات اجرایی ما می توانید از راه های زیر تماس بگیرید:

شماره تماس : ۸۰۷۰-۶۰۲-۴۱۶
آیدی تلگرام : acegardener@
کانال تلگرام : sibeas@
اینستاگرام : sibeas_aceapple@

پیمایش به بالا